6 دلیل برای استفاده از دوربین مدار بسته در محل کار و بیزینس شما

6 دلیل برای استفاده از دوربین مدار بسته در محل کار و بیزینس شما

یکی از مقرون به صرفه ترین راه های تامین ایمنی در محل کار استفاده از دوربین های مدار بسته یا سیستم های نظارت ویدیویی در این اماکن میباشد. تکنولوژی پیشرفته این دوربین های مدرن این امکان را برای کارفرمایان فراهم می آورد تا با هزینه ی کمتر بتوان دائما بی وقفه امکانات و سرمایه ی خود را مانتیتور، مدیریت و کنترل کنند. در اینجا به شش دلیل برای چرایی مهم و ضروری بودن دوربین های مدار بسته در بیزنس و محیط کار امروزه بیان میکنیم. 

1- کاهش هزینه و ریسک

دوربین های مدار بسته به محض نصب شدن ثابت میکنند که بهترین سرمایه گذاری هستند. نمای کامل از محدوده ی مورد نظر برای مانیتورینگ و تصویری که بصورت زنده در اختیار کارفرما قرار میدهند و همزمان ضبط میکنند و سبب کاهش ریسک  خطراتی همچون سرقت، خرابکاری و ... را ایجاد میکند. 

2- ممانعت و ایجاد ترس از ارتکاب جرم

وجود سیستم های دوربین مدار بسته در محیط کار سبب جلوگیری و ایجاد ترس برای مجرمینی که قسط سرقت مدارک یا تجهیزات کوجود در این اماکن را دارند میگردد، همچنین باعث می شود تا ناظر با دیدن صحنه ی مشکوک در اماکن مورد نظر زود تر وارد عمل شود.

3- پوشش کامل اماکن

یک سیستم دوربین مدار بسته ی خوب، با بهره بردن از تعداد مناسب از دوربین های مدار بسته، تصویر مکان مورد نظر را بطور کامل پوشش میدهد.

4- درستکار نمودن کارمندان و تشویق آنها به رفتار خوب

تجربه ی حاصل از نصب دوربین های مدار بسته در محیط های کاری ثابت نموده است که علاوه بر امکان کنترل کامل تجهیزات موجود در این اماکن سبب می شود کارمندان مجموعه خطای کنتری در انجام کار داشته باشند، زیرا همواره مدنظر دارند که رفتار و عملکرد آنها تحت کنترل میباشدف در نتیجه در انجام کار درستکارتر عمل میکنند و در برخورد با مشتری نیز عملکرد بهتری دارند. 

5- پیشگیری از حوادث ایمنی

مانیتورینگ حاصل از سیستم های نظارتی یا همان دوربین های مدار بسته سبب میگردد تا با کنترل محیط های مختلف در محل کار از ایجاد حوادثی از قبیل آتش سوزی و ... که از عملکرد ناآگاهانه اشخاص ایجاد می گردد، جلوگیری به عمل آید.

6- کمک به اجرای قانون

نصب دوربین های مداربسته و در نتیجه ضبط ویدئو های روزانه، این امکان را به مراجع قانونی میدهد تا در صورت وقوع جرم بتوانند با کنترل ویدیو ها و تصاویر ظبط شده به شواهد مستند برای مراجع قضایی دست یابند. 

شرکت فناوری موج سوم  با بیش از۱۰ سال تجربه در بخش فنی و مهندسی و در زمینه های سیستم های نظارتی(دوربین های مدار بسته)، برق سالم (یوپی اس، استابلیزر و ...)، ارتینگ و حفاظت در برابر صاعقه، با عرضه ی تجهیزات استاندارد، طراحی، نظازت و اجرا، تلاش میکند تا با حداقل هزینه و ارائه ی بهترین امکانات  رضایت مشتریان خود را جلب کند.